How can you exercise your rights?
Exercising your rights is free of charge, except if it concerns a request that is plainly unfounded or excessive, a situation in which a reasonable rate may be charged, taking into account the costs involved. Information should be supplied in writing but, on request, can be given orally. In this case, NOS must verify your identity by other means that are not oral.
A response to requests must be provided within a maximum period of 30 days, unless the request is especially complex.
Exercising these rights should be done via the following addresses:
NOS Comunicações, S.A.
Post: NOS – Privacy - Rua Actor António Silva, n.º 9, Campo Grande, 1600-404 Lisboa
Mail: cliente.privacidade@nos.pt
Telephone: 800 109 300
Automated attendant line (IVR): 16101
NOS Madeira Comunicações, S.A.
Post: NOS – Privacy - Rua Estados Unidos da América, Nº 51, 9000-090 Funchal
Mail: cliente.privacidade@nosmadeira.pt
Telephone: 800 109 300
NOS Açores Comunicações, S.A.
Post: NOS – Privacy - Avenida Antero de Quental n.º 9 C-1º Ponta Delgada, 9500-160 Ponta Delgada
Mail: cliente.privacidade@nos-acores.pt
Telephone: 800 109 300
NOS Lusomundo Cinemas, S.A.
Post: Cinemas NOS - DPO - Rua Actor António Silva, n.º 9, Campo Grande, 1600-404 Lisboa
Mail: dpo.privacidade@nos.pt
NOS Mediação de Seguros, S.A.
Post: NOS Mediação - DPO - Rua Actor António Silva, n.º 9, Campo Grande, 1600-404 Lisboa
Mail: dpo.privacidade@nos.pt